قیمت سقز آدامس کوهی درجه یک

قیمت خرید سقز آدامس کوهی درجه یک پس از تکمیل تمامی فرایندهای تولید، تهیه و بسته بندی این محصول توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف مشخص و تعیین می شود و سپس طی بیانیه ای به مراکز مربوطه ابلاغ می گردد. قیمت این آدامس ها به بسته بندی، وزن و اندازه، روش های خرید، کیفیت و تازه بودن، طعم و مزه، میزان عرضه و تقاضا و غیره بستگی دارد که تمامی این موارد در مشخص شدن نرخ محصول مورد نظر بسیار تاثیر گذار است.

قیمت سقز آدامس کوهی درجه یک

مراحل تولید آدامس کوهی

مراحل تولید آدامس کوهی

از جمله آدامس هایی که با مواد صد در صد طبیعی و بدون استفاده از هیچ نوع شیرین کننده های مصنوعی تولید شده است، آدامس صمغ کوهی است که اغلب در مناطق کوهستانی و در استان کردستان از درخت مخصوص تهیه می شود. تولید این محصول به صورت کاملا سنتی و طبیعی توسط افراد باتجربه و فعال در این حوزه به روش های مختلفی صورت می گیرد.

البته در چندین سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری نمونه های بسیار باکیفیتی از این محصول در کشور ایران به روش های صنعتی با رعایت نکات بهداشتی بهتر و بیشتر تولید می شود و همین امر سبب شده تا خرید این نوع آدامس ها نسبت به نمونه های مشابه از رونق بیشتری برخوردار شود. در اصل سقز کوهی از درخت پسته کوهی و شیره آن تهیه شده که سرشار از خاصیت های خوراکی و دارویی فراوان است.

به منظور تولید این آدامس ها ابتدا باید شیره این درخت به روش های سنتی و صنعتی گرفته شده و با دستگاه های مخصوص مورد آزمایش قرار بگیرد و سپس با افزودن سایر مواد به صورت آدامس در طعم های مختلف تولید شود.

خرید سقز آدامس کوهی درجه یک

خرید سقز آدامس کوهی درجه یک

از جمله آدامس هایی که به صورت گسترده در بازارهای داخلی به فروش می رسد، آدامس طبیعی سقز کوهی درجه یک است که به دلیل کیفیت بالا، طعم عالی و خاصیت های دارویی فراوان خرید فوق العاده ای را در بازار به خود اختصاص داده است. شما عزیزان در صورت نیاز به خریداری این نوع آدامس بسیار خوشمزه می توانید در اسرع وقت به سایت و فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید و سپس از طریق فروشندگان نسبت به ثبت درخواست و سفارش خود اقدام نمایید.

خرید این نوع محصول به روش های عمده و مستقیم از مزیت های بیشتری از جمله قیمت ارزان و مناسب برخوردار است که دلیل اصلی این امر نبود انواع دلالان و واسطه ها در روش مستقیم و خرید مقدار زیادی از آن در روش عمده یا همان کلی می باشد.

147

  1. سلام. ایا ادامس های شما دارای رنگ بندی و تنوع دیگری هست یا خیر…

  2. چیزی که از نگرانی درم میاره اینه که برای درست کردن این آدامس ها از شیرین کننده های مصنوعی استفاده نمیکنند

  3. سقز یک آدامس طبیعی بوده از ساقه یک درختی جدا میشود شیره آن درخت بوده بسیار خواص بالایی دارد خوردن آن مفید است

  4. ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارئه دید . این امر باعث می شود که افرادد با محصول کاملا اشنا شوند و ترغیب به خرید شوند.

  5. سقز کوهی از درخت پسته کوهی و شیره آن تهیه شده که سرشار از خاصیت های خوراکی و دارویی فراوان است.

  6. این سقز ها را تا به حال نشنیده بودم بسیار بهره بردم در این جا بسیار مناسب بود

  7. سلام و عرض ادب
    برای خرید سقز کوهی به چه صورت باید اقدام کنم؟

  8. ممنونم از محصولاتون بسیار عالی بود از سایت خریداریش کردم

  9. سلام وقتتون بخیر. من مدت ها بود که دنبال سقز طبیعی میگشتم چند بار هم خریدم ولی طبیعی نبود. از وقتی با سایت شما آشنا شدم و سقز سفارش دادم و به دستم رسید واقعا خوشحالم.‌ تازگی و طبیعی بودن سقز کاملا پیداست و قیمت فوق العاده ای داره. ممنون از شما.

  10. با سلام و وقت بخیر. خیلی ممنونم از توضیحات مفیدتون‌. من این محصول رو خریداری کردم و راضی‌ام ازش. سقز آدامس کوهی خیلی خاصیت دارد.

  11. من دکترم گفته برای دندونام از این ادامس سقز استفاده کنم مرسی

  12. سقزکوهی که همون سقزکوردی هستش که تو منطقه کردنشین بیشترطرفدارداره سقزکوهی ازکاربردهای بسیاری برخورداراست جویدنش برای هضم غذا ونفخ معده بسیارعالی

  13. سلام من واقعا علاقمند این مطالب هستم میخواستم بدونم میشه از تهیه سقز از درخت هم فیلم بذارید؟

  14. سلام
    میخواستم بدونم چطوری میتونم این آدامس طبیعی و پر خاصیت را تهیه کنم ؟

  15. سلام و روز خوش
    خوشحالم که از مطالب زیبای سایتتون لذت میبرم و آموزنده است برای من
    میشه بیشتر در مورد خاصیت این محصول روی مغز بفرمایید ؟

  16. قیمت خرید سقز آدامس کوهی درجه یک پس از تکمیل تمامی فرایندهای تولید، تهیه و بسته بندی این محصول توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف مشخص و تعیین می شود و سپس طی بیانیه ای به مراکز مربوطه ابلاغ می گردد. قیمت این آدامس ها به بسته بندی، وزن و اندازه، روش های خرید، کیفیت و تازه بودن، طعم و مزه، میزان عرضه و تقاضا و غیره بستگی دارد من ازشون خرید کردم و واقعا از خریدم راضیم

  17. سلام و عرض ادب خدمت شما واقعا آدامس های خوش طعم بودند و واقعا کمیاب بودند ممنون بابت ارسال این نوع آداس بی‌نظیر

  18. سلام و عرض ادب میخواستم ادامس کوهی به صورت عمده سفارش بدم حداکثر میزان فروشتون چقدراست؟؟ باتشکر

  19.  در صورت نیاز به خریداری این نوع آدامس بسیار خوشمزه می توانید در اسرع وقت به این سایت و فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید و سپس از طریق فروشندگان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

  20. سلام.روزبخیر!!سقز آدامس صمغ کوهی این سایت واقعا عالیه .تهیه آدامس ازصمغ کوهی هیچ شیرین کننده مصنوعی نداره وبه دلیل طبیعی بودن برای سلامت دندان ها بسیار مناسب است.آدامس وجویدن آن کاهش دهنده استرس واضطراب وجلو گیری کننده از ریزه خوری جلوگیری میکنه .بابهترین کیفیت وقیمت این آدامس طبیعی روازاین سایت سفارش بدین

  21. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون

  22. این آدامس های کوهی یعنی سقز ها را شما بیشتر در کدام مناطق از کشور عزیزمان ایران تولید و فرآوری می کنید

  23. سلام وقت شما بخیر
    از جمله آدامس هایی که با مواد صد در صد طبیعی و بدون استفاده از هیچ نوع شیرین کننده های مصنوعی تولید شده است، آدامس صمغ کوهی است که اغلب در مناطق کوهستانی و در استان کردستان از درخت مخصوص تهیه می شود. تولید این محصول به صورت کاملا سنتی و طبیعی توسط افراد باتجربه و فعال در این حوزه به روش های مختلفی صورت می گیرد و همچنین دارای خاصیت های بسیار زیادی می باشدو نسبت به قیمتش کاملا مقرون به صرفه می باشد.

  24. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

    ببخشید یه سوال دارم

    چطور می تونم ضد بسته سقز آدامس کوهیبرای مغازه ی پدر بزرگم سفارش بدم؟

    پیشاپیش از پاسخگویی شما متشکرم

  25. سلام و عرض ادب آدامس کوهی خواص دارویی زیادیی دارد و طعم خوبی میدهد و کاملا بهداشتی تهیه شده است براس خرید حتما از سایت با قیمت مناسب تهیه کنید ممنون

  26. سلام
    من یه مغازه کوچک در شهرمون دارم از این سایت سقز کوهی خریدم فروش خوبی داشت که باعث شد از یاس دیگر مغازه م در کنار این بفروش برسد شما هم از این ساعت خرید بفرمایین هم ارسال خوبی دارند و هم ارزان و پرسود است

  27. سلام
    در تولید ادامس سقز کوهی ابتدا باید شیره این درخت به روش های سنتی و صنعتی گرفته شده و با دستگاه های مخصوص مورد آزمایش قرار بگیرد و سپس با افزودن سایر مواد به صورت آدامس در طعم های مختلف تولید شود.

  28. سلام و خسته نباشید میگم به گروه بازرگانی آتیفا می خواستم از شما بپرسم که این آدامس کوهی مواد تشکیل دهنده اش چیه؟ و اینکه از درخت می گیرید منظور همون شیره ای هستش که درخت داره؟

  29. Hello, good morning. I wanted to thank you for your good product. It is very excellent. I am satisfied with my purchase. Reasonable price and good quality. I also recommend others to buy.

  30. باسلام وقت بخیر وخدا قوت به نوبه ی خودم خواستم تشکر ویژه داشته باشم از ادامس های مرغوب و طبیعی شما سقز کوهی بیسار برای زخم معده ام مرهم وعالی شد به دوستان هم پیشنهاد میکنم.

  31. باسلام سقز های سوپر مارکت ماهم رسید واقعا ممتاز و درجه یک با بهترین کیفیت و خالص ترین مواد اولیه بودند.به هرکی فروختیم واقعا راضی بود..متشکرم ازتون..

  32. سلام. خسته نباشید
    جالب بود برام. آخه من اطلاعی نداشتم در مورد این نوع آدامس ها مزه اش چجوریه؟ قیمتش چنده؟

  33. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است

  34. سلام خسته نباشید خوبید، این ادامس خیلی فوائد و خواص است داره فقط ببخشید یک سؤال من که کم ازاین ادامس می خواهم، بازهم برام میفرستید؟

  35. عرض ادب و احترام

    از مطالب ارزشمند ارائه شده شما پیرامون سقز آدامس کوهی درجه یک و تولید و عرضه با شرایط و قیمت مناسب محصول قدردانی
    می نمایم. پایدار باشید.

  36. سلام وقت بخیر من خیلی از این ادمسها استفاده میکنم علا بر خوشمزه بودن خاصزتهای درمانی زیادی دارد حتما خرید کنید عالیه

  37. وای چه چیزایی آدم شاخ درمیاره میشه بگین این آدامس ها رو دقیقا از چی تهیه میکنید؟

  38. سلام وقت بخیر
    چطور میتونم به صورت اینترنتی سفارش بدم؟

  39. سلام
    مرسی که توضیحات خوب و جامعی داخل سایت گذاشتید من هیچ اطلاعاتی در رابطه با این محصول نداشتم

  40. سلام وقتتون بخیر
    سقز اصولا طعم خیلی خاصی داره و مورد پسند همه مردم قرار نمیگیره درسته خواص زیادی هم داره ولی جامعه الان بیشتر به طعم اهمیت میدن

  41. سلام میخاستم ازتون حضوری خرید کنم، لطفا آدرس شعب حضوریتون رو تو سایت قرار بدیم.

  42. سلام
    ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارئه دید . این امر باعث می شود که افرادد با محصول کاملا اشنا شوند و ترغیب به خرید شوند.

  43. سلام سقز یک آدامس کاملا طبیعی داری خواص زیادی هستش،دهن رو هم خوشبو میکنه، من این محصول از سایت شما خریداری کردم واقعا با کیفیت بود و بسته بندی زیبایی داشت و مقرون به صرفه
    به شما هم توصیه میکنم از این محصول خریداری کنید

  44. از بین برنده باکتری های هلیکو و پیلوری (عامل زخم معده)
    کاهش بیماری ‏های قلبی
    افزایش سلامت دهانی
    کاهش نشانه های IBD (التهاب روده)
    کمک به بهبود بیماری کرون
    مبارزه با سرطان

  45. عصاره حاصل از درخت بنه (سقز) جزو مفیدترین گیاهان دارویی است.

    سقز طبیعی در صنایع غذایی و طب سنتی مورد استفاده های مختلفی قرار می گیرد. در ادامه به ذکر مزیت های سقز طبیعی در زمینه ‏های مختلف درمانی و دارویی، کاربرد‏های متنوع آن در صنعت پرداخته شده است.

  46. این شیره به سقز شهرت دارد. سقز در زمان ترشح از
    تنه درخت به رنگ سبز روشن و غلیظ و چسبناک است.

  47. البته در گذشته سقز طبیعی را بصورت سنتی و به همان شکل اولیه (تلخ) یا پخته شده مصرف میکردند.

    در حال حاضر نیز شاهد فروش و عرضه سقز به صورت فله به همان شیوه قدیمی هستیم.
    در روش سنتی بدون انجام مراحل بهداشتی و آزمایشگاهی، سقز به صورت فله در نایلون های شفاف غیریکسان عرضه می گردد

  48. در یک آزمایش بالینی متشکل از 148 نفر با سوءهاضمه، 350 میلی گرم سقز داده شد و علائم سوءهاضمه مانند درد معده (هم به طور کلی و هم از اضطراب)، سوزش سردل و درد بالای شکم را کاهش داد. پیشنهاد میکنم شما هم استفاده کنید

  49. ادامس سقز برای زخم معده خیلی خوبه
    طعم خیلی خوبی هم داره

  50. من خودم بعضی وقتها کوه میرفتم سقز جمع میکردم کار خیلی سختیه . کیفیت این محصول واقعا خوبه و بدون دردسر و تر و تمیز هستش . پیشنهاد میدم شدید

  51. اگر قصد خرید ادامس سقز و کوهی به صورت عمده رو دارین حتما به این سایت سر بزنید

  52. لطفا درباره بیمه کالا و هزینه ارسال ادامس کوهی تون توضیحات کاملی برای من بفرستید چون می خواهم ب مدیر عامل شرکت ارجاع بدهم. ممنون میشم راهنمایی کنید

  53. چقدر خوب که همچین محصول با کیفیتی را میشه به صورت عمده و با قیمت مناسب، ازتون خریداری کرد. ممنون از شما

  54. اگر امکان داره نحوه همکاریتونو بگید من می خوام این ادمس ها رو به کشور های همسایه صادرات کنم و مشتریشو دارم ممنون میشم اگر زودتر جواب بدید

    • با سلام
      جهت اطلاع از شرایط همکاری و دیگر موارد فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید

  55. یک مطالعه روی خرگوش ها، سقز همچنین کلسترول کلی را پایین می آورد و در مطالعه روی موش ها سطح تری گلیسیرید و کلسترول LDL کاهش داده است.

  56. سلام سقز، یک ماده چسبناک مشتق شده از درخت پیستاکیا لنتیسوس بوده که چیوس سقز نامیده شده است

  57. یادمه بچه که بودم یه بنده خدایی دم خونمون سقز می فروخت و من و خونواده ام همیشه ازش میخریدیم. الان که بزرگتر شدم عادت خودمو از دست ندادم و همش سقز به جای آدامس می جوم که خاصیت خوبی داره همانطور که می دونید از صمغ درخت تولید میشه.

  58. سلام خسته نباشید خیلی خوب وعالی است از تان تشکر می کنید که ابن خدمت به مردم کردید.

  59. سلام خسته نباشید ….خیلی عالی وخیلی هم خوب است امیدوارم که همه می توانند از سایت شما استفاده می کنند وبهره برمیدارن.

  60. سلام وقتتون بخير
    ،ادامسهايي كه گذاشين رو بنده پسند كردم،توليدات داخل هست يا وارداتي هست،خريد به صورت عمده بخواهيم انجام بديم ازتون به چه صورت هست .ارسال هم دارين.

  61. سلام .خسته نباشيد من خيلي در مورد اين ادامس شنيدم .خيلي مفيد اس وخواص طبي دارد.كلا بهداستثي است.

  62. سلام وقتتون بخير ،سقزي كه داخل سايت گذاشتين اگه به صورت عمده بخواهيم خريد كنيم ازتون به چه صورت بايد انجام بشه ،ادمين اگه ميشه جواب بده كه بدونم

  63. شما چطور این آدامس های کوهی رو بسته بندی میکنید؟دستگاه خواصی داره؟

  64. اصلا فکرشو نمیکردم که آدمس کوهی یا سقز هم فروش به صورت اینترنتی داشته باشه

  65. سلام وقتتون بخير ،ادامس سقز بهترين و پر خواص ترين صمغ خوراكي هست كه خواص بيشماري برايه بدن داره برام جالب بود كه تو ساييتون سمغ ميفروشيد باريكلا

  66. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟

  67. سلام وقت بخیر آدامس کوهی سقز واقعا خیلی خوشمزه و عالیه و چون شکر و… نداره هیچ مشکلی هم برای دندون به وجود نمیاره
    طعمشو حتما یکبارم شده امتحان کنید
    قیمت آدامس سقز چنده؟ فروشش به چه صورته؟

  68. سلام می کنم و عرض خسته نباشید دارم خدمت همه عزیزانی که در این عرصه خدمت می کنند و تمام تلاش خودشون رو برای رضایت مشتری و همینطور بالا نگه داشتن کیفیت سقز ها و ارسال مناسب و خرید راحت مشتری انجام میدهد پایدار و سلامت باشید

  69. سلام خسته نباشید ممنون از توضیحات خوبی که در مورد سقز ارائه دادید و اینطور سایت خوبتون که جواب تلاش خودشون رو برای رضایت مشتری انجام می دهند درود بر شما

  70. سلام وقتتون بخیر
    من از این آدامس ها برای خواهر زاده ام خریدم و راضی بودم، چون آدامس های شرکتی مواد شیمیایی و افزدونی داره و مضره، واسه همیشه ترجیح داده از سقز براش تهیه کنم. اولش دودل بودم نکنه از طعم و مزه اش خوشش نیاد اما خداروشکر اینطور نشود و خودش خیلی از این نوع آدامس استقبال کرد.

  71. سلام وقت بخیر

    آدامس کوهی درجه یک سایت خیلی طبیعی هستش و خواص زیادی هم داره و از جمله برای درد دندان ،درمان عفونت و پاکیزگی دهان و… من استفاده کردم و خیلی راضی بودم توصیه میکنم شماهم سفارش بدید.

  72. سلام. مرسی از مطالب مفیدتون. و همچنین تشکر میکنم از مشاور هایی که با آرامش و حوصله برای خرید بهتر راهنمایی کردند.

  73. سلام. وقتتون بخیر. من تا حالا از این آدامس ها نخوردم و تازه از طریق سایت شما آشنا شدم و میخوام امتحان کنم. چطوری باید سفارش بدم؟؟

  74. با سلام و وقت بخیر. قیمت خرید عمده این سقز ها چنده؟ برای خرید چه اقدامی باید بکنم؟

  75. باسلام. سقز فواید بسیارزیادی دارد. مشتری همیشگی شماهستم. قصد سفارش عمده ی سقز آدامس کوهی درجه یک را دارم. از آنجایی که محصولات با کیفیتی ارايه می دهید توصیه می کنم برای یک بارم شده از این سایت خریداری نمایید.

  76. با سلام آدامس کوهی صد در صد طبیعی است و مواد شیمیایی و رنگ و شیرینی در آن استفاده نشده است در استان کردستان از درختان مخصوص تهیه می شود

  77. سوپر مارکتی بنده یک سوپر سبز می باشد زمانی که مشتری ها می ایند و خرید می کنند می بینم که بعضی از مشتران در میزم به دنبال چیزی هستند و متاسفانه مشتری های زیادی را هم از دست میدادم تا این که متوجه شدم انها به دنبال آدامس هستن ولی چون آدامس بسیار شکر دارد بنده برای مغازه ام نمی خریدم تا اینکه بنده با آدامس کوهی در سایت شما اشنا شدم و زمانی که ان را خریدم مشتری های بیشتری به مغازه بنده امدند

  78. بسیار ادامس خوشمزه و خوش طعم،با جویدن این ادم به من ارانس کامل می دهد بسیار عالیه

  79. با عرض سلام و خسته نباشید من تصمیم دارم از این سایت آدامس کوهی خریداری کنم میخواستم بدونم چطور باید سفارش بدم؟

  80. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  81. سلام به آدامس کوهی را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب از شما خرید کردم که عالی بوده

  82. این آدامس های کوهی خاصیت هم دارن؟ مثل آدامس های کارخونه ای هستن؟ کسی مصرف کرده؟

  83. اولین باره که اسم آدامس سقز کوهی به گوشم می‌خوره، ممنونم ازتون که من رو با این آدامس آشنا کردین.

  84. سقز آدامس کوهی بسیار خاصیت دارد. من از محصول خریداری کردم. لطفا توضیح دهید چگونه می توانیم ثبت سفارش انجام دهیم؟

  85. سلام
    روز خوش
    از جمله آدامس هایی که با مواد صد در صد طبیعی و بدون استفاده از هیچ نوع شیرین کننده های مصنوعی تولید شده است، آدامس صمغ کوهی است که اغلب در مناطق کوهستانی و در استان کردستان از درخت مخصوص تهیه می شود. تولید این محصول به صورت کاملا سنتی و طبیعی توسط افراد باتجربه و فعال در این حوزه به روش های مختلفی صورت می گیرد.
    برای تهیه این محصول در حجم زیاد چکار باید کنم؟لطفا راهنمایی بقرمایید

  86. سلام وقت بخیر
    من خیلی سقزدوست دارم ولی درتهران هرجایی ندارهومعلومم نیست سقز واقعی باشه یانه ولی از وقتی که بااین سایت آشناشدم وهمیشه تهیه کردم یه سقز واقعی وتازه بدستم رسیده واین سایت رونیز به دوستانم معرفی کردم.

  87. سلام خسته نباشید
    چه مارک هایی از آدامس وارد میکنید؟

  88. سلام وقت بخیر
    آدامس کوهی یک محصول کاملا طبیعی و ارگانیک است که هیچ نوع شیرین کننده مصنوعی به آن اضافه نمی شود. من این محصول را می تونم به صورت عمده از سایت شما خریداری کنم؟

  89. ارسال به شهر های دیگر هم دارید . آیا قابل صادر کردن است ؟ من از محصولات شما خوشم آمده حتما از شماخرید خواهم کرد .

  90. سلام وقت بخیر سقز آدامس کوهی درجه یک خیلی خاصیت داره این آدمسهای طبیعی که با مواد صد در صد طبیعی و بدون استفاده از هیچ نوع شیرین کننده های مصنوعی تولید شده است بهترین تسکین دهنده ی معده است.

  91. به دلیل دارا بودن ارزش اقتصادی فراوان، سقز جزء اقلام صادراتی با اهمیت از نظر ارز آوری برای کشور است. سقز طبیعی کاربردهای متعددی در زمینه ‏های مختلف دارد. رایج‏ ترین استفاده سقز طبیعی در تولید آدامس طبیعی یا همان آدامس سقز است. سقز علاوه بر شکل اولیه شیره مانند خود، در شکل های دیگری نیز یافت می‏شود

  92. سلام سقز ادامس کوهی خیلی خوشبو وجویدنش یه حس خوبی داره وبرادرمان معده عالیه کاملا طبیعیه ازدل درخت پسته کوهی شیره اش ومیگیرن وبعد طی مراحل به ادامس تبدیل میکنن لذت جویدنشو ازدست ندین

  93. آدامس کوهی بسیار مفید است و خواص دارویی نیز دارد و از بین برنده بوی بد دهان نیز میشود.

  94. واقعا چقدر عالی بود من خرید کردم خیلی خوب بود توصیه میکنم حتما خرید کنید واقعا طبیعی بودند و عالی

  95. مطلب جالبی بود،اطلاعی در مورد آدامس کوهی نداشتم،ترقیب شدم خرید کنم

  96. من همیشه بچه تر بودم پدرم از این آدمسهای سقز برام میخرید خیلی سفت و بوی طبیعی خودش رو داشت ولی الان اصلا اینطور نیست انگاه بهش موادی میزنند که دیگه بوی طبیعی خودشون رو ندارند

  97. با سلام و خداقوت
    این آدامسهای کوهی و یا همان سقز رو از کودکی دوست داشتیم ولی همیشه در بسته بندی غیر کارخانه ای به فروش میرسید.

  98. سلام و وقت بخیر
    سقز دارای خواص ضد التهاب و ضد قارچی قوی است و با کاهش نشانه های بیماری های مختلف، نظیر عفونت های پوستی و کاندیدا مرتبط است. همچنین سبب حفاظت کبد از عفونت شده و برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کبدی سودمند و موثر است.من هز این سایت خرید کرده ام و توصیه میکنم خرید کنید پشیمون نمیشید

  99. نکات جالب وب سایتتون باعث شد که ثبت سفارش کنم و مزه جدید این محصول رو بچشم و بعد از این که به دستم رسید متوجه شدم که بزرگتر ها در زمان های قدیم از این محصول خیلی استفاده می کردند و محبوبیت خاصی در بین بزرگتر ها دارد

  100. سلام وقت بخیر
    خیلی خوب است که به جای مواد خوراکی مصنوعی و غیرطبیعی از خوراکی های ارگانیک و طبیعی استفاده شود که خواص زیادی برای بدن داشته باشد و یکی از آن ها همین سقز است

  101. سلام وقتتون بخیر
    من میخوام تعداد زیادی از این ادامس سقز هارو بخرم.میشه راهنماییم کنید؟

  102. سلام و وقت بخیر
    سقز دارای خواص ضد التهاب و ضد قارچی قوی است و با کاهش نشانه های بیماری های مختلف، نظیر عفونت های پوستی و کاندیدا مرتبط است. همچنین سبب حفاظت کبد از عفونت شده و برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کبدی سودمند و موثر است.من هز این سایت خرید کرده ام و توصیه میکنم خرید کنید پشیمون نمیشید

  103. سلام و وقت بخیر
    سقز دارای خواص ضد التهاب و ضد قارچی قوی است و با کاهش نشانه های بیماری های مختلف، نظیر عفونت های پوستی و کاندیدا مرتبط است. همچنین سبب حفاظت کبد از عفونت شده و برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کبدی سودمند و موثر است.من هز این سایت خرید کرده ام و توصیه میکنم خرید کنید پشیمون نمیشید

  104. سلام و وقت بخیر
    سقز دارای خواص ضد التهاب و ضد قارچی قوی است و با کاهش نشانه های بیماری های مختلف، نظیر عفونت های پوستی و کاندیدا مرتبط است. همچنین سبب حفاظت کبد از عفونت شده و برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کبدی سودمند و موثر است.من هز این سایت خرید کرده ام و توصیه میکنم خرید کنید پشیمون نمیشید

  105. سلام و وقت بخیر
    سقز دارای خواص ضد التهاب و ضد قارچی قوی است و با کاهش نشانه های بیماری های مختلف، نظیر عفونت های پوستی و کاندیدا مرتبط است. همچنین سبب حفاظت کبد از عفونت شده و برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کبدی سودمند و موثر است.من هز این سایت خرید کرده ام و توصیه میکنم خرید کنید پشیمون نمیشید

  106. سلام و وقت بخیر
    سقز دارای خواص ضد التهاب و ضد قارچی قوی است و با کاهش نشانه های بیماری های مختلف، نظیر عفونت های پوستی و کاندیدا مرتبط است. همچنین سبب حفاظت کبد از عفونت شده و برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کبدی سودمند و موثر است.من هز این سایت خرید کرده ام و توصیه میکنم خرید کنید پشیمون نمیشید

  107. این محصولات از چه درخت هایی به دست میاد؟
    شیره خاصی استخراج میشه از درختان یا اینکه همون از شیره کتیرا
    درست میشه؟

  108. این سقز ها شیرین هستش یا این که مزه ای ندارند؟
    من تا به حال نخوردم نمی‌دونم چه مزه ای هستش؟

  109. با سلام و عرض احترام ،من همیشه از این سایت سقز کوهی خریداری میکنم بسیار خوب و با کیفیت هستند و قیمت بسیار مناسبی هم نسبت به بازار دارند و واقعا ارزش خرید رو دارد ،و به شما هم توصیه میکنم یکبار امتحان کنید تا کیفیت و مرغوبیت رو خودتان بچشید،تشکر از این مجموعه پر تلاش که همیشه بهترینها رو عرضه میکند امیدوارم همیشه در کسب و کار موفق باشند

  110. سقز های کوهی به عنوان آدامس های کاملا طبیعی و سنتی بدون هیچ مشکلی قابل استفاده هستند و برای دندان ها مضر نیستند

  111. سقز کوهی یا آدامس طبیعی بسیار خواص درمانی دارد مخصوصا برای زخم معده از زمانی که مصرف میکنم خداروشکر معده ام درمان شده زیرا آنتی بیوتیک گیاهی
    ضد باکتری دارد وهزاران خواص دیگر حتما از سقز طبیعی
    به جای آدامس شیمیایی استفاده کنید برای سلامتی خودتون وعزیزان.

  112. مرسی از توضیحات خوبتون من نمیدونستم از درخت تهیه میشه خیلی جالبه.

  113. سلام خیلی مطالب عالی بود اینکه از درخت پسته کوهی تهیه میشه فقط؟ از درخت های دیگه این ماده رو نمیشه تهیه کرد؟

  114. این سایت منو برد به دوران کودکی سقزهای کوهی طعم خیلی خوبی داره.حتما خریداری میکنم

  115. من برای نفخ معده از سقز کوهی استفاده می کنم که بسیار خوب است که طعم آن هم بسیار خوشمزه است.

  116. سلام وقتتون بخیر
    واقعا ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست من که خیلی زیاد از خریدم راضی بودم کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن

  117. سلام. از طریق این سایت از سقز آدامس کوهی ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید

  118. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    سقز یک آدامس طبیعی و فاقد مواد شیمیایی است که برای دندان هم مفید می باشد. از سایت خوبتون ممنونم

  119. این آدامسهای طبیعی واقعا عالی هستن چون خاصیت درمانی هم دارن و موادشون با جویدن جذب بدن میشه حتما سفارش بدید.درجه یک و تازه هستن🍀

  120. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  121. سقز طبیعی علاوه بر خواص دارویی و درمانی، در صنایع مختلفی مانند عطرسازی و داروسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  122. سقزخیلی عالی مخصوصا اگر برای سنندج باشه
    یک طمع دهنده طبیعی وسبک

  123. سلام خسته نباشید
    آدامس سقز کوهی خیلی خوشمزه و دهان رو خوشبو میکنه همچنین برای طبیعی بودن و برای اینکه مواد شیرین کننده نداره به دندان آسیب نمیزنه حتما خریداری کنید

  124. سلام من بعنوان خریدار دائمی این آدامس ها پیشنهاد میکنم برای هر فردی که به سلامتی خودش اهمیت میده حتما از این آدامس روزانه استفاده کنه برای تقویت حافظه و و کمک به هضم غذا موثر هست حتما از این آدامس خریداری کنید و ببینید چقدر فایده داره قیمتش هم فوق العاده مناسب هست پس فرصت رو از دست ندید

  125. Hello, have a good time. Thank you for the good site and the great products you provided. I bought it and I am completely satisfied. Both reasonable price and excellent quality. I am really grateful and I recommend to others to buy it so that they can benefit from this excellent product.

  126. سلام وقت بخیر.سقز آدامس کوهی رو توی سایت دیدم سفارش دادم خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.

  127. سلام آیا این سقز ها خاصیت هم دارند برای چی استفاده میشن؟

  128. سلام وقت بخیر. آدامس سقز کوهی طعم بی نظیر و خاصیت درمانی زیادی دارد. ممنون از سایت خوبتون که پاسخگویی به موقع انجام می دهید.

  129. آدامس های سقز کوهی درجه یک است
    بخاطر کیفیت عالی و طعم و خواصی که دارد
    و کسانی که بیماری دارند بسیار مفید می باشد.
    ممنون از سایت خوبتون.

  130. آدامس سقز کوهی کاملا ارگانیک و طبیعی است که خواص فراوانی دارد و از دیرباز در ایران مورد استفاده قرار می‌گرفت، امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی، آدامس سقز کوهی در بسته بندی‌های متنوع و استاندارد قرار گرفته می‌شود.

  131. سلام روزتون بخیر .
    من از آدامس های کوهی خریداری و استفاده کردم طعمش بی نظیر هست و ب همه توصیه می کنم ازش خریداری کنند .
    ممنون از شما بابت سایت خوب و محصولات با کیفیتتون.

  132. آدامس طبیعی درجه یک باکیفیت بالا وطعم عالی وخاصیت دارویی فراوان وبا رعایت نکات بهداشتی تولید ودر اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌گیرد.

  133. سقز یا آدامس کوهی، این دارویی است برای عفونت های دندان و عفونت بدن که میشه به صورت آدامس جویده بشه و این آدامس یا سقز به صورت صمغ از درخت بنه کوهی چیده میشه و به نظرم خیلی خاصیت های دیگه های هم داره

  134. آدامس های کوهی نه شیره شون از درخت گرفته میشه صددرصد طبیعی و اصلن
    خیلی بع این آدما نیاز داشتم ممنونم
    خرید عمده سفته قبول میکنید؟

  135. آدامس کوهی های این سایت بسیار خوش‌طعم هستند از این سایت سفارش دادم و سفارشم خیلی زود به دستم رسید از خریدم بسیار راضی هستم

  136. واقعاً دلچسبی وقتی محصولی رو استفاده میکنیم که از دل طبیعت بیرون اومده و لذتی بالا تر از این نیست به خصوص که این محصول سقز کوهی باشه که تجربه ی بینظیریه که اکثر کشور های دنیا با این نوع سقز آشنا هستند و علاقه زیادی به سقز دارند ، حالا هم که ما میتونیم خیلی آسون بهترین نوع سقز کوهی رو سفارش بدیم و خیالمون از قیمت عادلانه راحت باشه . تشکر میکنم از عرضه کننده این محصول طبیعی و آرزوی موفقیت.

  137. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و چون صد در صد طبیعی هست و خاصیت های مختلف زیادی داره، واقعا از محصولات موجود در بازار خیلی بهتره.
    ممنون از شما.
    من که خیلی راضی هستم و به شما هم توصیه میکنم از این محصول استفاده کنید.

  138. سلام عرض ادب در مورد سقز آدامس کوهی سایت مطالعه کردم و در مورد خواص ان متوجه شدم ممنون بابت توضیحات کامل تشکر موفق باشید

  139. باسلام، ادامس طبیعی سقزکوهی درجه یک وبارعایت بهداشت کامل این نوع محصولی که باخاصیت دارویی که دارد وباکیفیت ازاین سایت معتبر وبااسرع وقت سفارش بزنید باتشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما